Tuesday, March 07, 2006

Quiero anunciar...(MUY IMPORTANTE)

Ovim putem javljam svim dragim ljudima (cije brojeve ja naravno ne znam napamet) da mi se u narednih nedelju do dve dana ne javljaju na 063 broj jer su mi, verovali ili ne, juce ukrali telefon! Nadam se da cu uspeti da povratim svoj broj ali vase kontakte nikad :(( osim ako mi se ljudi ne jave... Iz razumljivih razloga necu ovde postavljati novi broj, stoga ko god zeli nek mi se javi na mail pa ce dobije :)) Bas me je poterao neki maler u poslednjih nedelju dana, ne znam kako ne znam zasto. No sutra je novi dan :) haha kakav optimizam, i to od mene...od koga li je, i dosta je ;)

17 Comments:

Blogger Sweet Lady Luck said...

nije smesno :P

7/3/06 20:25  
Blogger BYELAQUE a.k.a. Stefan POWER said...

opet djole to radis....idi se prvo upoznaj sa devojkom...nemoj da se narkomanises preko neta...
postajes zavistan

8/3/06 22:05  
Blogger Sweet Lady Luck said...

auuu u kakve se to svrhe iskoristava moj blog...:PP
p.s. I meni su fon ukrali u basu!

9/3/06 18:53  
Blogger BYELAQUE a.k.a. Stefan POWER said...

hehe...ja jos drzim rekord...
isti broj imam vec 7 godina,a fon mi nisu ni jednom ukrali :D

9/3/06 21:46  
Blogger BYELAQUE a.k.a. Stefan POWER said...

HAHHHA :D
podsetio si me na tu pricu....
ALJOSHA LEGENDA!!!!!!!!!!
:D:D:D:D:D:D

10/3/06 11:07  
Blogger BYELAQUE a.k.a. Stefan POWER said...

jos nisam osteio taj uzasa osecaj... hehe :D
i verovatno nikad necu :D

a vi ste stvarno twinsice :D
isto vece izgubite fonove

10/3/06 20:23  
Anonymous Anonymous said...

>ajgore, telefon je bio novi i tek kupljen...:(((

pa koj ga je ona qrac nosila u teretanu??

> I meni su fon ukrali u basu!

jel u tvojoj omiljenoj 95ici?:P

> Nadam se da cu uspeti da povratim svoj broj ali vase kontakte nikad :(( osim ako mi se ljudi ne jave..

moj ti i ne treba..

12/3/06 10:21  
Blogger BYELAQUE a.k.a. Stefan POWER said...

sta li je missH htela da kaze,pa je to obrisala...verovtno nikad necemo saznati...al znamo da sad mozemo da kazemo da imamo suspect-a za anonimni post :D

12/3/06 23:53  
Anonymous Anonymous said...

a šta je pisalo u istom?

13/3/06 18:24  
Anonymous Anonymous said...

diplomatija je čudo...kažeš isto to na malo drugačiji način.. i eto rešenja

14/3/06 09:39  
Blogger BYELAQUE a.k.a. Stefan POWER said...

interesanto...ponovo se javlja anonimac...

14/3/06 14:06  
Anonymous Anonymous said...

@X~EcutoR:
to je samo takav nick... da bi se tako dokoni zanimali njegovim odgonetanjem:P

15/3/06 01:12  
Blogger BYELAQUE a.k.a. Stefan POWER said...

a i onako sam se smorio...pa eto zanimacije :D
sto si iskljucio link na blogger profile?
da se ne plasis da cemo saznati ko si :D

15/3/06 15:09  
Anonymous Anonymous said...

"sto si iskljucio link na blogger profile?
da se ne plasis da cemo saznati ko si :D"

jerbo i nemam blogger profile:=)

15/3/06 16:04  
Blogger Sweet Lady Luck said...

Prestanite da se raspravljate.
Zatvaram temu!

16/3/06 23:06  
Anonymous Anonymous said...

nismo se raspravljali...samo ubijamo dosadu da ista ne bi ubla nas..
P.S. počeo sam ponovo da čitam onu veću knjigu, jer sam zaboravio sve što sam onomad pročitao...:shame:

16/3/06 23:57  
Blogger BYELAQUE a.k.a. Stefan POWER said...

4 UFO:
tnf

4 sweetLL:
pa ako vec zatvaras temu,daj neku novu...

17/3/06 17:51  

Post a Comment

<< Home