Friday, May 06, 2005

It's Friday I'm in love

Dobro, dobro, necu vise da vas smaram sa tenisom. Evo na nagovor, tj predlog moje drugarice Tase pisem vam nesto novo...Medjutim, sta da vam pricam ljudi, ne desava se nista zanimljivo...Povratak sumornoj svakodnevnici, samo to mogu da vam kazem. Mada, danas je petak, i valjda prilika za malo odmora i naravno izlaske :-) Osim toga, jel ste culi da je u nedelju neki koncert na Uscu...ko god zna nesto vise o tome, molim da ostavi komentar! Pitam se bas kad nam se vraca nasa mala Petnicarka (moj izraz-mozda bude zvanicno priznat jednog dana, znate ono-filolozi :-)...i hoce li biti spremna da se upusti u avanturu odlaska na pomenuti koncert, posle toliko neprospavanih noci i uzbudljivih utisaka...nadajmo se pozitivnom rezultatu :-) Elem, dragi moji, danas sam u nekom prilicno romanticnom raspolozenju, iako je vreme lose (a vremenski uslovi gotovo uvek uticu na moje trenutno raspolozenje, i to negativno) cemu dovoljno govore u prilog i ovi stihovi (nekako ne mogu da prestanem da ih pevusim :)) Thank you The Cure :)

monday you can fall apart
tuesday wednesday break my heart
thursday doesn't even start
it's friday I'm in love!!!

p.s. Sledeci je petak 13! Moje pitanje: koliko ste, i da li ste uopste sujeverni??

1 Comments:

Blogger Sweet Lady Luck said...

Kakve bre cure ???
Ah da, The Cure :-)))

6/5/05 19:54  

Post a Comment

<< Home