Thursday, April 28, 2005

Hvala Sun_toucher-u!

Zaista prijatno iznenadjenje! Volim ljude koji uredno odgovaraju na sve postove :)) I ko kaze da moj sajt nije posecen? :-)
Veruj mi Marko to im i ja kazem (Tashi i "pogubljenom macetu" :-), doci ce pravi, samo treba malo strpljenja, kao i uvek, kad se najmanje nadas...
Sto se mog plana tice, dobar je on, samo videcemo do koje ce mere biti sproveden u delo...O tome vam pisem po zavrsetku raspusta...Veceras idem u BDP da gledam Creeps, znate vec o cemu pricam (neki:). Eto ta predstava je toliko dobra da prosto moram da je gledam ponovo, eh da li je ovo drugi ili treci put :-)) Inace juce sam ceo dan provela kod kuce (da ne kazem zatvorena u kuci (ne racunam jutarnji odlazak na trening)) i nije bilo toliko uzasno. ali uzasan je osecaj kada znas da je napolju lepo vreme, a ti sedis kod kuce, jer ne mozes (citaj-mrzi te) da se pomaknes, ili jos gora stvar nemas s kim :-( Da bas tako svi su me ispalili :-(( I sad mrzim sto sam ostala u BG-u ali dobro preguracemo nekako ovaj vikend a posle cemo sve lako:" Tomorrow is a new day!" :)
Cale se sutra vraca, so maybe for the next time I'll get you some photos from Tibet :))

3 Comments:

Blogger Tamara said...

Hej, ja te nisam ispalila, zvala sam te da se vozas sa nama a ti nisi htela... a bas nam je bilo lepo, i sijalo je sunce...(mislim vec je bilo zaslo kad smo mi dosle ali to ti kazem samo da bi se osecala lose jer nisi htela da dodjes:) A sto se tice raspusta uopste, vise necu da se zalim na to koliko mi je dosadno, jer sad tek shvatam kako li je tek mojoj voljenoj drugarici Jovani koja je u bolnici i nema pojma kad ce izaci, a sto je najgore, ne zna ni zasto je tamo...
I jos nesto - ko je Marko?! mislim, htela sam i ja da drugi ljudi posete nase blogove, ali MUSKO?! pa on sad misli da sam ja neka jadnica koja ne moze da nadje decka (mislim jesam, ali ipak...:) e, boze....

28/4/05 13:48  
Blogger Sweet Lady Luck said...

Ma nemoj da se sekiras mala moja...Evo ako se slaze, moze ti on i sam odgovoriti na to pitanje. Uostalom, nije to nista strasno, to se svakoj drugoj devojci u ovom gradu desava, jel tako Sun Toucher :))?

28/4/05 14:05  
Anonymous Anonymous said...

ahhh.... ovaj.... pa kako da kazhem .... :)

28/4/05 19:42  

Post a Comment

<< Home