Sunday, May 01, 2005

DAVIS CUP-Danas se odlucuje nasa sudbina

Eto ljudi zasto mene nema ovih dana, visim po ceo dan na TK Gemax, naravno bodrim nase...a evo kako stvari stoje:
Srbija&Crna Gora-Belgija
trenutni rezultat: 1-2
A bogami, i kako smo krenuli, ne pise nam se dobro...Ako puknemo danas, pukli smo ga skroz! Mada nas mladi "perspektivni" Janko Tipsarevic prijatno nas je iznenadio i obradovao prvog dana; pokazao je i on da zna da igra tennis, a ne samo da pozira :) Salim se naravno, dobar je to mec bio...6 sati sedenja na tribinama, navijanje, dobra atmosfera, sretoh puno poznatih ljudi, ali brate neda mi noge otpadose...Smrzosmo se, gladni, zedni... jedva sam cekala da ugledam svoj lepi topli dom (i naravno krevet:) Glava me je ludacki bolela, naravno zbog vetra! Ala ume da osamuti ovaj prolecni vazduh, al' dobro valjda sam i malo bojice nabacila... :) Nakon toga nesrecno izgubljena bitka Noleta :-D, a onda pukosmo u dublu, iako nam je, doduse jedan njegov clan, jedan od najjacih dublova sveta...Sta cete, ne da nam se, a taman je krenulo...Naime ako danas izgubimo prvi mec, pobednik ce se znati, ali ako vec pomenuti dobijemo, sto bi znacilo da ce rezultat biti 2-2, igra se peti, odlucujuci; odnosno mislim da se on u svakom slucaju igra, ali zavisi da li ce se bodovati...Nazalost danas necu biti tamo da podrzim nase drage reprezenatativce, obaveze cekaju :)) Eh cak sam dobila i akreditaciju, kaze OFFICIALS-hehe bas sam ja neki faktor tamo, jel da :) ali necu ici, ako stignem, praticu prenos na tv-u....U svakom slucaju zelimo im uspeh (kolko god to bilo nemoguce-jer danas Janko igra protiv njihovog najjaceg igraca, ujedno i 32og na svetu) !!!
Ovaj susret ostace ipak u lepom secanju...

1 Comments:

Blogger Sweet Lady Luck said...

Sta se plezis, sram da te bude!!

6/5/05 20:00  

Post a Comment

<< Home