Monday, May 02, 2005

Izvestavam sa lica mesta

Eto moja ljubav prema belom sportu pobedila je moju lenjost :-) Zapravo, to i nije zavisilo od mene, vec od moje The ljubavi, kome je bilo cimanje da ide pazi sad, u nedelju-za uskrs-i to posle rucka, cak na Gemax! -"Ma hajde, gledacemo preko tv-a"
- Ali to nije isti osecaj, ti znas da ja volim da gledam uzivo i da navijam! :-)
Eto, priznajem nije bilo ni tako tesko (ubediti ga). Naravno sta bismo tek propustili da nismo otisli, aha! posle mi je zahvaljivao sto sam ga izvukla iz kuce. Elem, dobismo i taj cuveni cetvrti mec, i sto se mene tice, za Janka nemam vise nikakvih komentara, zaista mu skidam kapu! Covek je bre 2 puta uspeo da izvuce mec sa dva izgubljena seta. Bilo je prava poslastica prisustvovati uzivo tom mecu (iako smo stigli tek na 5i set-mada odlucujuci) Publika na nogama, zvizdanje, aplauzi, atmosfera je bila stvarno fenomenalna! I...posle...ponovo kiks nase nove zvezde u usponu-vec pomenutog Noleta ili ti Novaka Djokovica (hehe kakvo aludiranje na sexy Noleta:-) ; ja to tumacim kao nedostatak iskustva i nemanja snage da se izdrzi pritisak koji mu je bio nametnut...ipak bilo je sve na njemu. Ali oprasta mu se, jer ipak decko ima samo 17 godina, i tek treba da pobedjuje i gradi svoju karijeru. U svakom slucaju pozrtvovanost je za svaku pohvalu! Ala je bilo zanilmljivih komentara, na francuskom, satrovackom, ma sta hocete :-) Junaci su Cale i Zeka-Zekic, licno poznajem coveka, uzasan gotivac. Eh kad se njih dvojica sretose, zabava je bila neizostavni deo ovog navijackog dana...Cak su pale i neke opomene, od strane sudije, koji je inace nas covek...pa je kao opominjao "nemojte ljudi, mogu da nas kazne zbog toga" Priznajem i ta vesella druzina pocela je na kraju da mi ide na zivce, tj polovinom treceg seta....Pobeda je izostala-dakle konacni rezlutat je: 3-2 u korist Belgije! :((
Kao sto vec rekoh, lep susret, koji ce zaista dugo ostati u pamcenju...
I ljudi, sledece godine da dodjete obavezno!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home