Thursday, March 02, 2006

FESTovski zivot...ali bukvalno :-P

…Mogla bih samu sebe nazvati FESTMEN-om : ))

Jeje pa da “Svi su na FEST-u”…Prosek mi je, recimo, dva filma po danu…sto je, mora se priznati, pohvalno :P

Elem, dobra stvar je: sto je odabir filmova ove godine na zavidnom nivou i mnogo se popravio u odnosu na nekoliko prethodnih, puno autorskih osvarenja, manje holivudskih senzacija…puno lepih i zanimljivih ljudi koji se tu motaju : ))
Lose strane: sto je organizacija bedna, za vreme samog festivala nema teorije dobiti program-onaj sa malo bogatijim sadrzajem, niti ga je bilo dve nedelje pred pocetak istog!!
Druga stvar, nije mi jasno zasto je u DOB-u na momente ledeno-dobro pravdali su se da nije radilo grejanje…ajde popravice to :P, a na momente uzasno vruce….isto stanje i u DKC-u…

Sto se mojih utisaka tice, dosadasnjih 30% odgledanih fimova je razocaralo, dok je ostatak odusevio! Za sada najjaci je utisak na mene ostavio cilenaski film, mladog autora Matijasa Bize-a, vrlo provokatvnog naslova “En la cama”-ili kod nas, u prevodu “U postelji” (zvuci jos primamljivije : )) Veceras na programu jedan portugalski i drugi ruski….We’ll see….

p.s. “Ti ides na FEST”(1999) ? ;)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ako mislis na "Mrs. Henderson Presents" bio je u nedelju i ponedeljak u SC-u....ali ne brini, bice otkpljen tako da ga ocekuj za koju nedelju u bioskopu...
pozzz

p.s. Moram samo da dodam da sam sinoc otkrila koliki mazohista mogu da budem...od onog ruskog, ja gori film u zivotu nisam gledala...
A naslov, sadrzaj i sam pocetak filma su tako obecavali..:((

3/3/06 11:05  
Anonymous Anonymous said...

Ja gledao "ostatak zivota"... film je odlican... jak i ne smara.
P.S.traje sat i trideset (tacno). Ne secam se kad sam poslednji put odgledao neki americki film koji traje tako "kratko". Tacno toliko treba coveku da kaze nesto pametno!!!

4/3/06 00:05  
Blogger Sweet Lady Luck said...

Inace "Mrs. Henderson Presents" ce biti 6og ja mislim u DKC-u na programu "Fest na bis"....tako da big g ako zelis da ga pogledas imas priliku...

5/3/06 17:10  

Post a Comment

<< Home