Monday, January 02, 2006

Ah ti praznici

Nova Godina, novi pocetak, nova iskustva haha, glupavo!
Nadam se da ste se svi lepo proveli, jer to je zapravo ono sto sam pre svega svima pozelela...U mom slucaju, bio je to provod kao i na svakoj drugoj zurci. Apsolutno nikakvog ocecaja da smo stupili u tu novu godinu nije bilo...Verovatno je tome doprinela i cinjenica da nije bilo snega (nema praznince atmosfere), da su ljudi danima pre tog famoznog doceka bili smoreni, nervozni, pod nekim cudnim nabojem tenzije...Ta mi euforija pred praznike iz godine u godinu sve vise smeta. Svi negde jure, kupuju se pokloni u poslednjem casu, biraju novogodisnje toalete, vode prazni razgovori o tome ko gde ide, sa kim....a gde je tu ljubav? salim se :))
moje je prvo pitanje u novoj godini bilo "Ljudi, da li smo mi veceras cekali novu godinu?!" Da li to zaista dolazi sa godinama, pa se deca mnogo vise raduju takvim obelezavanjima, ili je jednostavno ova godina poseban slucaj, ne znam...
U svakom slucaju, ne uskracujte svojim culima, koliko ih god bilo, nikakva zadovoljstva, bas kao i u prethodnim godinama, i trudite se da ostvarite svoje ciljeve, to vam je moj savet i moja iskrena zelja!

3 Comments:

Blogger Sweet Lady Luck said...

hey bas mi je drago da ste se javile devojke :) zamalo da kazem VESELE :))
Draga Irina, zao mi je sto je provod bio los za ng, ali u principu sama si rekla sta je problem...nije trebalo previse da ocekujes, pogotovo ne na takvom mestu...osim toga, ljudi se zanose, novogodisnja atmosfera, pahulje, romantika, radost, misle desice se neko cudo...ma ne desavaju se cuda za jedno vece-i to zato sto cekamo novu godinu! Nemoj da tugujes, i bolje sto si malo para bacila, nego da ides negde gde se ne osecas ni prijatno, ni opusteno...ni nista od onoga sto bi zapravo zelela za jedan izlazak...
Veliki kiss za twinsice! Ali samo da objasnim, daleko od toga da sam se ja lose provela za ng, samo sam rekla da je bilo solidno. Sta sam ocekivala to sam i dobila...za mene super! Medjutim, prvog je bilo mnogo lepse... a sad za srpsku ng, iako nisam zelela da slavim, odlucila sam da probam nesto novo, pricacu vam o tome :)
Pozdrav blogeri!

16/1/06 00:05  
Anonymous Anonymous said...

E, pa zelim svima da i ove godine osecaju, tj. da vole i budu voljeni, mrze, pate, raduju se... jednom recju budu zivi :-) Uz to, puno dobre muzike i knjiga, puno dobrih ovakvih blogova (ko je izmislio blogger, svaka njemu cast), puno uspeha, zdravlja, dobrih koktela, za ortake pivo... mladoj vlasnici ovog blogga zelim da nastavi da pishe i neguje svoje talente, da nastavi da postuje... super je ovde.
Milos!

16/1/06 00:06  
Blogger Sweet Lady Luck said...

Moram da priznam da sam ja sve svoje za ovu godinu vec ostvarila! (ciljeve) :))))
---just to be written....

28/3/06 20:45  

Post a Comment

<< Home